utorok, júla 19, 2011

SUCHÁ PLEŤ

"Krém je určený pre suchú pleť, ktorá má tendenciu sa sťahovať a rýchlo sčervená. Chráni ju pred nepriaznivými vonkajšími vplyvmi. Veľmi obľúbený krém obsahuje výťažky z morských rias, ktoré majú spevňujúce účinky a prispievajú k regenerácii kožných buniek. Vitamín A regeneruje a vyživuje suchú pleť. Krém má bohatšiu textúru, je veľmi príjemný a dodá maximálny komfort aj tej najsuchšej pleti. Poskytne okamžitú úľavu suchej a podráždenej pokožke a zabráni nepríjemnému pocitu napätia."

V poslednom čase som mala pocit, že moja koža je napnutá, miestami suchá, citlivá. Nevedela som, čo s tým, keďže som pár rokov bojovala s pleťou mastnou, neverila som, že sa mi zrazu pleť zmenila na suchú. No potom raz mamina doniesla tento krém na suchú pleť domov, vyskúšala som a myslím, že mi pomohol. Nepoužívam ho však pod make-up, ale na noc. Lebo vo väčšom  je príliš mastný na tvári - celá sa po ňom chvíľu lesknem. :))) Ale pleť mám po ňom jemnú a pocity pnutia zmiznú :) Stojí asi 4 €.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára