utorok, augusta 09, 2011

DOBRÝ VS. ZLÝ



Sanotint - Revitalizačný šampón

 "Šampón so špeciálnym zložením zo zlatého prosa a panthenolu. Prírodné výťažky z rumančeka, rebríčka a lipy zaručujú dôkladné umytie vlasovej pokožky, bez toho, aby ju narušili. Výťažky zo zlatého prosa potom vlas vyživuje a hydratuje. Súčinnosť múčenky a slamienky má sťahujúci a antiseptický účinok a tlmí tak možné podráždenie. Už po prvých umytiach sú vlasy viditeľne silnejšie, pevnejšie, vitálnejšie a zdravšie."

Tento prírodný šampón som dostala ako vzorku a  príjemne ma prekvapil. Mám obrovský problém so šampónmi, nie vždy mi všetky sadnú, vzhľadom na to, že moje vlasy sú suchšie, no zároveň aj jemné. Po použití vzorky som mala pocit, že moje vlasy sú konečne hydratované a zdravšie a veľmi vzdušné. Určite si tento šampón v budúcnosti objednám. Stojí asi 8 €.



The Body Shop - Rainforest Moisture Shampoo





Šampón z rady Rainforest z Body shopu určený pre suché vlasy patrí medzi moje najhoršie skúsenosti s prípravkami na vlasy. Po umytí boli moje vlasy ešte suchšie, matné, ako bez života. Tento šampón by mal vaše vlasy uhladiť, hydratovať a dodať lesk bez zbytočného zaťaženia. Vonia po mede. Neviem, možno niektorej z vás by zabral, no mňa sklamal.


1 komentár: