streda, augusta 31, 2011

ZAPLETENÉ VLASY Z PIATICH PRAMIENKOV

Dnes vám sem pridávam tutorial od Mimi na vrkoč, ktorý sa mne osobne veľmi páči a určite ho na sebe čoskoro vyskúšam. Vyzerá to celkom zložito, hádam sa mi to podarí :)



TIPY PRE ZDRAVÉ VLASY OD MIMI:
1.  Každé 2-3 mesiace strihať končeky vlasov
2. Zbytočne to nepreháňať s česaním
3. Nefarbiť vlasy príliš často
4. Jesť vitamíny na vlasy, napríklad vitamín E
5.  Piť veľa vody
6. Snažiť sa nepoužívať často žehličku, fén, či kulmu - a keď, tak používať ochranný sprej/krém
7. Používať prípravky na vlasy bez obsahu sulfátov, parabénov a silikónov

3 komentáre:

  1. ten vrkoc vyzera aj celkom zlozito:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vlasy si chodím barvit ta jednou za 3 měsíce, stejně často stříhám konečky, vlasy češu jen po umytí a po usušení, pravda, vlasy si často žehlím, fénování jsme omezila. vodu piju, někdy dost, jindy trochu méně, vitamíny? snad nějaké jím :) a kosemtiku bez silikonů apod jsem taky omezila ... ale vlasů mám o dvě třetiny méně a třepí se mi pořád ... musím to nějak vymyslet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mozno tie vitaminy nejake v tabletkach :)

    OdpovedaťOdstrániť