štvrtok, septembra 29, 2011

DERMACOL RADA PRE CITLIVÚ PLEŤ




Určite ste už zaregistrovali z niektorých článkov, že mám suchšiu citlivú pleť. Kvôli tomu som si zaobstarala túto radu Sensitive.Šetrné odličovacie mlieko upokojuje a zjemňuje pleť, zvyšuje jej odolnosť pred vonkajšími vplyvmi. Extrakt z ovsených vločiek, D-panthenol a olivový olej pleť upokojujú, vyživujú a hydratujú. Mliečko je bez parabénov. Mliekom si odličujem večer pleť a keď sa mi minie odličovač na oči,  použijem ho aj na ne. :)) Po odlíčení mliekom je moja pleť veľmi príjemná na dotyk, nemám pocity pnutia, len mám chuť sa neustále dotýkať mojej hebkej pleti :))



Keď odstránim make-up mliekom, dočistím pleť touto vodou. D-panthenol a olivový olej, ktoré táto voda obsahuje, upokojujú a hydratujú pleť, vytvárajú na nej ochranný film a pôsobia protizápalovo. Pri tomto čistení sa mi stráca efekt hebkej pleti, už nie je taká ako po mlieku. Nemôžem povedať, že by mi táto voda nevyhovovala, ono to tak proste je, keď použijete odličovaciu vodu :) V každom prípade som s prípravkami spokojná. 




Využívate nejakú radu na suchú citlivú pleť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára