pondelok, septembra 05, 2011

MULTISTYLER

Túto kulmu značky Phillips (50€)  som si zadovážila minulý týždeň. Dostala som chuť mať vlnité vlasy, tak som zašla do NAY a vybrala si. Recenzie mala dobré, neváhala som. Potešili ma štipce, sponky a hrebeň v balení :)) Môžem povedať, že splnila očakávania.  Rozohrieva sa asi dve minúty a vlasy som natáčala na kulmu vždy na +- 10 sekúnd. Pekný efekt, také jemné vlny, vzhľadom na to, že kulma mala priemer 2,5 cm. Ale neskúšala som ešte ostatné komponenty(veľké ondulovacie kliešte na veľké kučery - malé ondulovacie kliešte na husté kučery - trojuholníkové kliešte na trojuholníkové kučery - oválne kliešte na cik-cak účes - nasúvacia kefa na mäkké kučery - nasúvacia špirála na prstienky - vyrovnávač na rovný, uhladený účes - krepovací nástavec na krepovaný účes - sponky - odkladacie puzdro), som zvedavá :)


1 komentár:

  1. wáu, tak túto kulmu by som i ja chcela, neviem kde som ju videla, v nejakom časopise, a tiež ma zaujala, len musím našetriť alebo možno ked poprosím mamku dostanem pod stromček na vianoce :)

    http://tonkissforyou.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť