piatok, októbra 21, 2011

PUPA BÁZA POD MAKE-UP

Bázy pod make-up by mali vyhladiť pleť, vyplniť vrásky, drobné linky na tvári a zmenšiť póry. Make up by mal lepšie držať a vyzerať. 
 Ja som doteraz nemala žiadne skúsenosti s bázou pod make-up, viem, že si veľmi chválite tú od Dermacolu. Ja som si pred týždňom zadovážila tú od Pupy,(8€) na príležitostné používanie.
Kúpila som si ju po odporúčaní kamarátky a predavačky. Naozaj stačí malé množstvo a natriete si tým celú tvár. Báza je priesvitná a dáva sa na denný krém. Po použití je pleť na dotyk určite jemnejšia a hladšia. Mala som chuť sa stále hladkať po líci. (Viem, je to plné silikónu). Moju pleť to zmatnilo, vyrovnalo, zjednotilo. Chvíľu by sa malo počkať, potom je na rade make-up. Bol to dobrý pocit, vyzeralo to dobre, hladko, všetko sedelo ako má :)) 
Tomuto produktu určite ostanem dlhodobo verná.


V Pupe predávajú tri rôzne bázy pod make-up. 
Priesvitnú - všetky typy pleti. Fialovú - upravuje žltý nádych pleti. Zelenú - pre pleť so sklonom k začervenaniu

5 komentárov:

  1. môžem sa spýtať, aký typ pleti máš?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach z mojej pleti som dosť zmätená..:)) kozmetička mi povedala, že mám pleť normálnu, trochu viac citlivejšiu a že mám veľa hydratovať. cez zimu že ju budem mať určite suchšiu. no a občas sa aj lesknem, tak možno mám zmiešanú. (?)prečo sa pýtaš?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pýtam sa preto, lebo hľadám podkladovku pre svoj typ pleti a zatiaľ všetko čo som vyskúšala, otestovala nepomáhalo, do hodinky som bola ako krásna lesklá guľa :) Typ pleti mám: mastnú T zónu a zároveň suchú, takže kúpiť niečo čo bude vyhovovať sa mi ešte nepodarilo. vedela by si mi tu pripísať presné zloženie? Či by stála za vyskúšanie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne napr. ta od Dermacolu vobec nevyhovovala...

    OdpovedaťOdstrániť