nedeľa, novembra 20, 2011

NOVÝ PARFUM

Parfumérka Anne Flipo vytvorila túto vôňu
a jej nesmierne ďakujem, bola to láska na prvý oňuch :)

Anne Flipo hovorí: „Mojím cieľom bolo vytvoriť zloženie bohaté na kontrasty. Umožnilo to pižmo, ktoré je zároveň naivné a romantické, zmyselné a okúzľujúce, mladé a zároveň nadčasové. Pižmo je podčiarknuté kombináciou prírodných ovocných tónov lesných plodov a červeného ovocia. V srdci odhaľuje jedinečný kvetinový podpis, ktorý ešte doteraz v parfumérstve nebol: radostná explózia kryštalizovaných okvetných lístkov ruže spojená s ružovou pivóniou… Je ako ukradnuté bozky, rafinovaná a poetická, zdôrazňuje charakter nezabudnuteľnej ženy.“ 
 

Hlava: černice, citrón, hruška
Srdce: pivonka, malina, kvetinové tóny
Základ: ambra, pižmo, santalové drevo
 
Aj flakón je veľmi pekný, i keď občas ma tam tá mašľa vyrušuje,
posúva sa mi, zavadzia mi pri striekaní, dala som ju dole :) 
Vôňa vydrží celkom dlho, no nie tak dlho, ako moje ostatné voňavky. Nevadí.
Jeanne patrí medzi sladšie vône, no nie je to nič ťažké, z čoho by bolela hlava. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára