štvrtok, decembra 01, 2011

DARČEKY

Už mám až dva darčeky :)
Pre maminu som kúpila krém proti vráskam Chanel 
a frajerovi som kúpila knihu o Stevovi Jobsovi. 
 Aké darčeky máte zatiaľ vy?




Mal by napomáhať redukovať
viditeľné linky a vrásky.

Krém som kúpila na základe recenzií 









Môj priateľ miluje všetko, čo sa týka značky Apple.
Myslím si, že touto knihou ho určite poteším.
Bohužiaľ, skoro všade je už vypredaná.
 

3 komentáre:

  1. kremik len na ocne okolie od CH ma aj moja mama a zatial je spokojna:)a gratulujem k zohnaniu prvych dvoch darcekov:).

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ..krasne darceky, urcite sa potesia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento chanel krásne vonia ;) a mám Apple macbook aj iphone 3GS, takže tá kniha by potešila aj mňa :) zatiaľ nemám ani vybraté, čo by som mohla hodiť pod stromček ale snáď prídem na niečo originálne..

    OdpovedaťOdstrániť