utorok, apríla 10, 2012

PARFUMOVÁ TROJICA

BURBERRY BODY


Hlava: palina, broskyňa, frézia
Srdce: kosatec, ruža
Základ: santalové drevo, ambra, pižmo, kašmírové drevo, vanilka

Tento parfém vonia naozaj pekne. Veľmi pekne. Kvetinkovo. Elegantne. Aj celkom dlho vydržal. Pár hodín.  Ale ja by som si ho nekúpila. Nie je to jednoducho môj štýl, skôr by som ho kúpila mojej mame, než sebe.






ESCADA ESPECIALLY


Hlava: ambrette, hruška
Srdce: vodné tóny, ruža, ylang-ylang
Základ: pižmo

Podľa mňa je táto vôňa veľmi jemná. Skôr svieža. Evokuje vo mne jar. Taká čistá, decentná. Na denné nosenie. Len tak do práce, do školy. Nič by ste s ňou nepokazili. Len podľa mňa rýchlo vyprchne.




DSQUARED2 SHE WOOD 
GOLDEN LIGHT
 
Hlava: pomarančové lístky, neroli, citrón 
Srdce: mošus, heliotrop 
Základ: vetiver, viržínské drevo

Citrón. Citrón. Citrón. Veľmi svieža. Ako darček by mi nevadila, sama by som si ju nekúpila, aj keď nie je až taká zlá. Keď ju mám cez deň na sebe, nevadí mi. Vydrží celkom dlho. 





Parfémy som recenzovala na základe 1ml vzoriek. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára