štvrtok, apríla 26, 2012

VZORKY YVES ROCHER

Pri registrácii na stránke Yves Rocher.sk som obdržala pár vzoriek a katalóg. 
Pravdepodobne ste ich už vyskúšali, ale ak nie, tu sú dve recenzie. 

Medzi vzorkami bol očný krém proti prvým vráskam Inositol Vegétal.Mal by zmierňovať vrásky a kruhy pod očami. Mne absolútne nesadol, ešte k tomu sa mi zdá, že tie kruhy naopak až zvýrazňuje, keďže má krém perleťovú textúru. Ešte dve hodiny po nanesení sa mi leskne očná časť do ružova, vôbec sa to nevstrebe, ako píšu. A kruhy pod očami zvýrazní do fialova :)
 Tento krém nepatrí medzi najlacnejšie, stojí 16 EUR,  preto som čakala väčší efekt.  
Pre mňa nula bodov.



Ďalšia vzorka bol hydratačný denný/nočný krém  Pure Calmille. Obsahuje výťažky z bio rumančeka a kvetinovú vodu z rumančeka rímskeho, vďaka ktorým by mal hydratovať pleť a dodávať jej jemnosť. Je vhodný pre všetky typy pleti. Tento krém bol v pohode, síce nevoňal veľmi pekne, no cítila som, že je hydratačný, pleť zostala naozaj jemná, ráno po prebudení ten efekt nebol až taký silný, ako napríklad pri iných krémoch priamo určených na moju pleť, ale za 6,90 EUR myslím, že nič nepokazíte, ak by ste si ho kúpili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára