štvrtok, mája 03, 2012

KOZMETIKA

Pred pár dňami som bola v kozmetickom salóne na ošetrení, ktoré bolo úplne úžasne a strašne som si to užila, pretože bolo spojené aj s masážou dekoltu a krku. Kozmetička mi pri odchode dala vzorku Sothys - mint gourmand fluid. Mám si to ráno zmiešať s krémom alebo samotné naniesť na pleť. Jeho úlohou je obnoviť jemnosť pleti a osviežiť, je plný vitamínov. Pleť je po ňom hydratovaná a žiarivá, taká prebudená. Je strašne osviežujúci, veľmi pekne to vonia (najradšej by som ho zjedla), aj sa to dobre nanáša, no naozaj som si to obľúbila po prvom použití.  A ten hydratačný účinok, úplne cítim ako moja pleť pije :)) Neviem, koľko stojí, nenašla som ho v ponuke, ale keďže táto značka nepatrí medzi najlacnejšie, predpokladám, že si ho len tak skoro nezaradím do mojej zbierky :)))

Ďalšia vzorka je sérum na prvé vrásky, no ten nemám ešte nejak vyskúšaný, ale mal by pleť revitalizovať a vypnúť. 30 ml stojí 90 EUR, trošku drahý špás.  Mal by sa aplikovať ráno a večer, no uvidím, ja vrásky nejak extra nemám, možno keď sa usmejem.  :)) V každom prípade vzorku používať budem, uvidíme, čo na to povie pleť. 

1 komentár:

  1. Ahoj, nominovala jsem tě na Versatile Blogger Award, který má za úkol dát ostatním vědět o dalších blozích, které vznikly docela nedávno a zároveň by na sebe měl každý nominovaný prásknout nějaké info.

    Pravidla zní:

    1. Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
    2. Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
    3. Prozradit o sobě 7 různých informací.
    4. Poděkovat tomu, kdo mě nominoval.
    5. Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť