pondelok, júna 11, 2012


O Bioderme som už písala v minulých príspevkoch, aj o olejčeku na tvár Saloos. Do mojej zbierky mi pribudli dva nové produkty a to očný krém značky Ziaja a BB krém Garnier. Áno, podľahla som už aj ja. Ale dlho dlho som odolávala. Ja budem nakoniec patriť k tým, ktoré tento BB krém ohodnotia kladne. Moja pleť je suchšia, čiže napriek tomu, že je to krém a make up v jednom, podkladový krém si dať musím. No na pleti vyzerá veľmi pekne, naozaj ju zjednotí a nerobí šupinky. Že veľmi nekryje mi nevadí. Viac o ňom písať nebudem, čítali ste už o tom snáď na každom blogu.

Ziaja očný krém. Je to moj prvý očný krém. Neviem ho porovnať s ničím iným. Nie je to žiaden zázrak, ale na hydratáciu očného okolia stačí.

Parfum Daisy So fresh je tak krásne svieži, čistý, že by som sa v ňom najradšej kúpala. Pre mňa na leto ako stvorený. 

1 komentár: