sobota, septembra 01, 2012

RECENZIE

Sľúbila som Vám, že napíšem o mojich najnovších vychytávkach. Určite je to šampón LUSH Rehab, ktorý zbožňujem. Moje vlasy nestrpia len tak nejaký šampón, no tento šampón je kamoš. Mám suchšie vlasy a tento šampón mi moc vyhovuje, síce nevonia najkrajšie na svete, no zaslúži si čestné miesto vo vitrínke mojich TOP šampónov. 
Parfum Lanvin Rumeur 2 Rose je tak krásny, že si ním voniam večer vankúš a záclony :))) Každý mi ho strašne chváli, najviac však môj priateľ. Skladá sa z pomaranča, hrušky, citrónu, grapefruitu, konvanlinky, ruže, pižma a exotických drevín. 
Loreál BB Krém je trošku iná káva než BB krém Garnier. Hlavne je biely, presne tak ako BB krémy majú byť. Ja som s ním spokojná, pleť je pekná, neleskne sa, krásne zjednotená.
Peeling na nôžky od LUSH vonia neuveriteľne sviežo. Trošku tažko sa s ním narába, keďže zakaždým z neho musím odlomiť, keď chcem použiť peeling na päty - a to je kameň úrazu, lebo sa neskutočne drobí. Ale nevadí, nohy príjemne osvieži a ako doplnok k pedikúre môže byť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára