piatok, februára 17, 2012

PEELING NA TVÁR

Avon 5,70 EUR
Tento peeling som si objednala z Avonu. Obsahuje čiastočky z marhuľových kôstok, ktoré by mali jemne a účinne čistiť póry. Ďalej obsahuje  mandľový olej, ktorý patrí medzi najcennejšie rastlinné oleje. Pokožke by mal dodať pocit hebkosti, mierni podráždenie, chráni ju a pomáha predovšetkým suchej pokožke so sklonmi k šúpaniu, svrbeniu a popraskaniu. V peelingu sa nachádza aj med,  ktorý by mal zabezpečovať výživu a hydratáciu pleti, spomaľuje starnutie, navracia pleti pružnosť a hodvábnu mäkkosť.

Peeling sa aplikuje na vlhkú pleť, krúživými pohybmi jemne brúsite pokožku tváre. Potom dôkladne zmyjete vodou. 

Môžem povedať, že keď som si o pár hodín nanášala make-up, bol to rozdiel. Zvyčajne keď si dávam make-up na čelo a pozriem sa zblízka do zrkadla, vidím, že nie je úplne hladké, ale sú tam také minišupinky. Po tomto peelingu tam neboli. Pokožka bola hladká, príjemná na dotyk. S týmto peelingom som naozaj spokojná, aj pekne vonia. :)


1 komentár:

  1. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť