utorok, februára 07, 2012

VICHY LIFTACTIV SERUM 10

 



Mala som doma tri vzorky tohto séra. Používala som ho asi niečo vyše dvoch týždňov. Stačilo naozaj malé množstvo, aby som pokryla týmto sérom celú tvár. Ja vrásky síce ešte nemám, ale je to určené na citlivú pleť a sľubuje zmenšenie pórov a okamžité rozžiarenie pleti.(ktoré sa však nekonalo).
  1. sérum sa síce nanášalo dobre, taká vodička, no behom niekoľkých sekúnd som mala pocit, že som si na seba natrela lepidlo, taký čudný lepkavý pocit na tvári. 
  2. potom mi ju strašne vysušilo. Až nepríjemne. Vzhľadom na to, že moja pleť je suchá, pravdepodobne by tento produkt prospel dievčatám s mastnou pleťou.
  3. Po vyše dvoch týždňov efekt žiadny, zmenšenie pórov nulové a navyše + tri nové vyrážky, čo u mňa nie je zvykom.
Ak to mám zhrnúť, myslím si, že tento produkt je skôr určený na mastnú pleť, možno staršiu než mám ja, keďže je určená na vyhladenie vrások. Ja osobne by som si ho nekúpila, mám suchú citlivú pleť a toto sérum nie je nič pre mňa :)

2 komentáre:

  1. ale to je pre omnoho starsiu pokozku ako mam ja :) ty mas kolko rokov?
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. napisala som mozno starsiu ako mam ja :) ja mam 24 :)

    OdpovedaťOdstrániť