utorok, marca 18, 2014

LEBO AJ JA RADA ZDRAVO PAPÁM A ŽIJEM

Ahojte,
myslím, že je naozaj veľmi dôležité, aby sme si dávali pozor, čo zjeme. Ja sama síce nie som úplným vzorom zdravého životného štýlu, ale snažím sa, aby v mojom jedálničku prevažovali zdravé veci. 
 V obchode si vyberám, čo kúpim.  Pátram po zložení. (A často aj po výrobcovi). Jem veľa zeleniny a ovocia.Mäso jem len príležitostne, najradšej, keď viem, odkiaľ je. Zo zásady nejem mäso z rôznych jedální a reštaurácií. Nikdy neviete, čo ste zjedli. Ble. Každé ráno pijem čistú vodu s citrónom. Minerálky nepijem. 
Začala som cviciť. Najskôr doma podľa rôznych aplikácií v mojom mobile - napríklad Nike Training Club.
Teraz chodím aj na TRX alebo jumping. Je super cítiť sa super ;-) Ako sa hovorí v zdravom tele zdravý duch :)) A je fakt veľký rozdiel pre telo aj dušu, keď týždeň jete samé hamburgery, horalky a biele pečivo a potom to vymeníte za brokolicu s celozrnným kuskusom, ovocie a lososa. :) Veď asi mnohé viete o tom svoje ;-)
Ja sa snažím jesť každé tri hodiny malé množstvá. Cvičím zatiaľ len dvakrát týždenne, ale to sa momentálne zmení, pretože budem mať osobného trénera, ktorý mi správne naloží :-o :D
Spávam len 6-7 hodín, čo je podľa mňa málo, musím sa zlepšiť :)
 


Zvláštne, že sa na obrázku nespomína, za čo môžeme vymeniť cukor :) Ja osobne som za javorový sirup, len škoda, že je taký drahý. Potom stéviu alebo kokosový cukor. Agávový sirup, ževraj nie je až taký zdravý ako sa tvári - veď si prečítajte.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára