štvrtok, apríla 02, 2015

VLASY A TVÁR

Toto sú moje obľúbené výrobky na vlasy, ktoré momentálne používam a som s nimi veľmi spokojná. Táto kombinácia sa mi osvedčila a zostanem jej verná dlhšie.

JOICO K-PAK kúra
Rekonštrukčný vlasový sprej pre vlasy so známkami poškodenia. Vlasy si fénujem a následne žehlím, čiže táto kúra je pre mňa MUST.

Účinky: 

▪ Zabraňuje ničeniu vlasov. 
▪ Hydratuje a dodáva lesk. 
▪ Uľahčuje rozčesávanie. 


KÉRASTASE  SPECIFIQUE Bain Stimuliste GL
Keďže som prednedávnom vysadila antikoncepciu, ktorá je spojená bohužiaľ aj s padaním vlasov, radšej som si preventívne zadovážila tento šampón proti ich padaniu, ktorý sa stará o mikrocirkuláciu látok vo vlasovej pokožke. Stimuluje tak vlasový rast a dodáva vlasom opäť plnosť. A mám pocit, že pomáha, dokonca sa mi zdá, že mám nejak veľa mini vláskov. 

MATRIX TOTAL RESULTS Curl 

Tento kondicionér nepoužívam veľmi často, moje vlasy neznesú časté zásahy kondicionéru - niekedy mi z neho elektrizujú. No keďže moje vlasy sú vlnité, tento im občas vyhovuje. Uľahčuje rozčesávanie, mojím vlnitým vlasom dodá lesk, o ktoré sa starajú pšeničné proteíny, ktoré tento kondicionér obsahuje. 




Doliva Skin IN BALANCE Thermal Rehydratačný krém
Dlho som hľadala krém, ktorý by mi vyhovoval. Našla som. Tento krém poskytuje dehydrovanej a citlivej pokožke hydratáciu pomocou termálnej vody, extraktu z morských rias a toskánskeho olivového oleja.

Eucerin AQUAporin ACTIVE hydratačný očný krém
Ľahký krém na pokožku okolo očí, ktorá stráca schopnosť viazať vodu. Intenzívne hydratuje pleť po dobu 24 hodín - to je pravda, naozaj som s ním veľmi spokojná a mal by taktiež redukovať opuchy a tmavé kruhy pod očami - to neviem, nič také som nezaregistrovala. 

KOKOSOVÝ OLEJ
Tak tento olej používam okrem iného aj ako náhradu nočného krému. Vždy sa krásne po čase vstrebe, ráno mám pleť príjemnú na dotyk. Myslím, že o jeho účinkoch ste už čo - to načítali. Keď sa mi minie Bioderma, používam ho ako odličovač. Myslím, že je výborným kozmetickým doplnkom a hlavne veľkým pomocníkom na rôzne vyrážky a ekzémy. 

No a Biodermu hádam nemusím predstavovať ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára